Telefonicky Z čísla, které chcete přenést volejte z vašeho telefonu na linku 4603 V automatickém systému postupně volte 3-8-1 Zadejte portační kód pro přenesení čísla
Online pro registrované na T-Zones Navštivte sekci Můj T-Mobile na www.t-zones.cz
Z menu na levé straně zvolte položku Vaše smlouva
Vyplňte údaje pro přenos čísla a portační kód pro přenesení čísla, číslo SIM karty
Váš současný operátor je povinen bezodkladně ověřit vaše oprávnění k přenosu čísla a informovat vás o výsledku ověření objednávky a to do 2 provozních hodin v případě, že máte předplacenou kartu.
Tarifní zákazníci
POZOR: Nejprve si dobře zkontrolujte, jestli nemáte nějaký závazek u svého čísla, např. v podobě dodatku ke zvýhodněnému telefonu nebo tarifu na 2 roky. Pokud tento závazek máte, bude lepší, když počkáte na vypršení závazku.
Zákazníci T-Mobile mohou podat žádost o ukončení smlouvy doporučeně poštou nebo na prodejně T-Mobile. Můžete použít žádost přímo zde.
Žádost pak můžete:
osobně odnést do prodejny T-Mobile, seznam prodejen najdete zde.
nebo poslat doporučeně na adresu:
Zákaznické centrum (Business),
T-Mobile Czech Republic a.s. ,
Tomíčkova 2144/1,
149 00 Praha 4.
Žádost musí být podána do 10ti pracovních dnů od vygenerování kódu objednávky. Žádost musí vždy obsahovat kód objednávky pro přenesení čísla a identifikaci zákazníka, jako důvod musí být uvedeno přenesení čísla.
Po podání žádosti má opouštěný operátor maximálně 3 pracovních dny od autorizace zákazníka na ověření objednávky a výsledek je povinen vám sdělit.